Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Cumpărați produse MAGGI în valoare de cel puțin 10 lei pe acelasi bon fiscal, folosind cardul PENNY în perioada 03-23.02.2021 și veți avea ocazia să participați la extragere și să câștigați unul dintre premiile puse în joc.

10 x Grătar electric TEFAL

25 x NESCAFE Dolce Gusto Genio S Plus

 

Gateste

 

Vezi regulament concurs la

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Gateste cu bucurie si castiga premii in bucatarie!”

Perioada campaniei: 03 Februarie 2021 – 23 Februarie 2021

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

 

  1. Campania promotionala Gateste cu bucurie si castiga premii in bucatarie!” (in continuare “Campania”) este organizata de NESTLÉ ROMANIA S.R.L. (“Organizatorul”/“Nestlé”), cu sediul in Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, cu numar in Registrul Comertului J40/10813/2010, CUI 8184502, avand INFOLINE Nestlé Romania: 0800.863.785 (linie telefonica gratuita, apelabila din orice retea nationala fixa sau mobila) in parteneriat cu societatea Rewe Romania S.R.L. (in continuare „Partener”/“Rewe”), cu sediul social in Stefanestii de Jos, Str. Busteni, nr. 7, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/886/2005, cod fiscal RO13348610.
  2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”), care este disponibil public si gratuit pe www.nestle.ro/promotii  si pe www.penny.ro sau poate fi pus la dispozitie (i) in baza unui apel telefonic gratuit la Infoline Nestlé Romania, (ii) prin e-mail la contact@ro.nestle.com, sau (iii) pe baza unei solicitari scrise in atentia Organizatorului, la sediul social mai sus indicat.

1.3. Redactarea si autentificarea Regulamentului Oficial, coordonarea mecanismului Campaniei, a bazei de date aferente derularii Campaniei si expedierea premiilor vor fi realizate si operate prin intermediul Societatii Grup Şapte S.A., societate cu sediul în România, Strada Ceahlău, nr. 11, Cluj Napoca înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J12/1508/1999, C.U.I. RO11389389 (denumită în continuare „Agenţia”).

    1. Campania se va desfasura si cu sprijinul agentiei Supercard Solutions & Services SRL, cu sediul social in Bucureşti, Bd. General Vasile Milea nr. 2H, et. 1, cam. 3 si 4, sector 6, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/12104/2010, CIF RO27799873, (denumita in cele ce urmeaza “Agentia Supercard”) responsabila de identificarea si validarea castigatorilor.

1.5. Organizatorul poate modifica orice aspect al prezentului Regulament Oficial, urmand a publica modificarile in aceeasi maniera ca prezentul Regulament, data publicarii fiind data intrarii in vigoare a modificarilor.

 

SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA CAMPANIEI

 

  1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in conformitate cu prezentul Regulament, in magazinele PENNY functionale la data inceperii Campaniei, respectiv 03.02.2021 (denumite in continuare “Magazine participante”) conform programului de functionare al fiecarui magazin.
  2. Campania se va desfasura in perioada 03.02.2021 – 23.02.2021 inclusiv (denumita in continuare “Perioada Campaniei”) conform programului de functionale al fiecarui Magazin Participant. Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei. Lista magazinelor PENNY este disponibila accesand https://www.penny.ro/my-stores#/.

SECTIUNEA 3. PRODUSELE PARTICIPANTE (MARCI SI AMBALAJE PARTICIPANTE)

 

    1. Produsele participante la Campanie, denumite in continuare “Produse Participante”, comercializate in Magazinele participante de catre Nestlé Romania sub marca Maggi, in limita stocurilor disponibile, sunt urmatoarele:

 

MAGGI- Secretul Gustului

1

MAGGI Bors Legume 70g

2

MAGGI Bors Legume 200g

3

MAGGI Secretul Gustului Gaina 75g

4

MAGGI Secretul Gustului Gaina 200g

5

MAGGI Secretul Gustului Gaina 400g

6

MAGGI Secretul Gustului Legume 75g

7

MAGGI Secretul Gustului Legume 200g

8

MAGGI Secretul Gustului Legume 400g

9

MAGGI Secretul Gustului Legume 1000g

10

MAGGI Secretul Gustului Gaina 1000g

11

MAGGI Bors Legume MP15(2x70g)

12

MAGGI Secretul Gustului Legume MP6(2x200g)

13

MAGGI Secretul Gustului Gaina MP6(2x200g)

14

MAGGI Secretul Gustului Gaina MP4(2x400g)

15

MAGGI Secretul Gustului Legume MP4(2x400g)

16

MAGGI Secretul Gustului Gaina MP8(1000g+200g)

17

MAGGI Secretul Gustului Legume MP8(1000g+200g)

18

MAGGI Bors Pudra cu Legume 25g

19

MAGGI Bors Pudra cu Rosii si Leustean 40g

20

MAGGI Felul Doi 26x75g

21

MAGGI Felul Doi 14x200g

MAGGI – Supe

1

MAGGI Supa Alfabet 44g

2

MAGGI Supa Vacuta Fidea 49g

3

MAGGI Supa Pui Fidea 48g

4

MAGGI Supa Galuste 47g

MAGGI - Noodles

1

MAGGI Fidelicios Pui 59,2g

2

MAGGI Fidelicios Vita 59,2g

3

MAGGI Fidelicios Ciuperci 59,2g

4

MAGGI Fidelicios Pui Picant 59,2g

5

MAGGI Fidelicios Legume 59,2g

6

MAGGI Magic Asia Pui 62g

7

MAGGI Magic Asia Curry 62g

8

MAGGI Magic Asia Chili 62g

MAGGI - Concentrate

1

MAGGI Cub Gaina 48x10g

2

MAGGI Cub Gaina 60g

3

MAGGI Cub Gaina 60g

4

MAGGI Cub Gaina 120g

5

MAGGI Cub Gaina 160g

7

MAGGI Cub Legume 60g

8

MAGGI Cub Legume 120g

9

MAGGI Cub vita 60g

10

MAGGI Cub Vita 120g

MAGGI - Mix Fix

1

MAGGI IDEEA ZILEI Arabiata 30g

2

MAGGI IDEEA ZILEI Carbonara 37g

3

MAGGI IDEEA ZILEI Milanese 45g

4

MAGGI IDEEA ZILEI Bolognese 50g

5

MAGGI Paste cu legume verzi 35g

6

MAGGI Paste cu legume verzi 42g

7

MAGGI IDEEA ZILEI Pui cu verdeata 28g

8

MAGGI IDEEA ZILEI Pui cu usturoi 30g

9

MAGGI IDEEA ZILEI Pui cu ardei 28g

 

    1. Orice alte produse comercializate sub marca Nestlé sau Maggi, care nu sunt mentionate la art. 3.1., nu pot fi utilizate pentru inscrierea in prezenta Campanie.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

 

    1. Pot participa in Campanie persoanele fizice cu varsta de peste 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care indeplinesc conditiile prevazute la art. 5.1 (in continuare “Participantii”).
    2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
    1. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) Organizatorului, si/sau Agentiei;
    2. prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) altor societati implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei, colaboratori ai Organizatorului si/sau Agentiei, cu exceptia prepusilor Partenerului si/sau Agentiei Supercard care au dreptul de a participa la prezenta Campanie;
    3. membrii familiilor prepusilor mentionati la punctele a) – b) de mai sus care nu au dreptul de a participa la prezenta Campanie (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora).

4.3. Campania se adreseaza doar posesorilor de card de fidelitate PENNY, care si-au exprimat anterior acordul in formularul de solicitare a cardului de fidelitate de a le fi prelucrate datele cu caracter personal cu acest scop anume cel de a participa la asemenea campanii promotionale. Clientii isi asuma responsabilitatea cu privire la existenta acestui acord, nicio achizitie nu va fi validata daca consimtamantul nu a fost acordat inainte de efectuarea inscrierii. Clientii care nu detin card PENNY pot sa completeze formularul de solicitare a Cardului, disponibil in Magazinele Participante. Conditiile de validare a Cardului, cele de utilizare, transmitere, retragere si/sau anulare a acestuia, dupa caz, sunt mentionate in Regulamentul PENNY card disponibil in magazine si pe pagina web www.penny.ro. Pot participa apoi la Campanie daca sunt respectate conditiile de participare prevazute in Regulament.

 

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

    1. Pentru a participa la Campanie, Participantii trebuie indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
      1. sa achizitioneze din Magazinele participante, in perioada de desfasurare a Campaniei, Produse Participante in valoare de minimum 10 (zece) lei (in continuare “Valoare Minima”) pe acelasi document fiscal (bon fiscal);

5.1.2. sa inregistreze tranzactia in sistemul REWE prin scanarea la casa de marcat a cardului de fidelitate PENNY valid, in momentul achitarii contravalorii Produselor participante la Campanie. Participantii trebuie sa inmaneze casierului cardul de fidelitate PENNY inainte de emiterea bonului fiscal, astfel incat acesta sa poata fi scanat.

 

    1. Desemnarea castigatorilor se va realiza prin tragere la sorti conform procedurii stabilite in art. 6.3, 6.4. si 6.5. din prezentul Regulament.

 

    1. Organizatorul si/sau Partenerul vor publica numele castigatorilor si premiile castigate de acestia, in conformitate cu obligatia impusa de lege privind campaniile publicitare, in termen de maxim 30 zile lucratoare de la data validarii castigatorilor, fiind astfel o etapa obligatorie pentru implementarea prezentei Campanii.

5.4. In contextul prezentei Campanii, notiunea de document fiscal reprezinta bonul fiscal emis la data efectuarii achizitiei. Bonurile/documentele fiscale trebuie sa aiba o data de emitere in perioada de desfasurare a Campaniei.

5.5. Inregistrarea Participantilor in baza de date utilizata pentru extragerile mentionate mai jos (sectiunea 6) va fi efectuata o singura data, pentru fiecare achizitie efectuata conform art. 5.1, daca sunt respectate conditiile de participare prevazute in Regulament. Fiecare inscriere corecta efectuata de catre un Participant ii garanteaza acestuia o sansa de castig. Un Participant poate castiga un singur premiu in cadrul campaniei, indiferent de numarul de achizitii efectuate cu respectarea art. 5.1.

5.6. Pe langa Produsele Participante, este permis sa apara si alte produse pe bonul/documentul fiscal participant.

5.7. In situatia in care pe un bon/document fiscal se gasesc Produse Participante cu o valoare mai mare decat suma minima impusa, consumatorul va fi inregistrat o singura data in Campanie. Daca un consumator doreste sa achizitioneze mai multe Produse Participante pentru a se inscrie in Campanie de mai multe ori, acesta va trebui sa achizitioneze Produse Participante in Valoarea Minima impusa pe cate un bon/document fiscal diferit.

 

SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA. DESEMNAREA CASTIGATORILOR

 

    1. La finalul Campaniei Nestle va acorda, direct sau prin intermediul Agentiei, prin tragere la sorti, urmatorele premii:

 

Denumire premii

Cantitate (buc)

Valoare unitara (lei) (TVA inclus)

Valoare totala (lei)

Gratar electic TEFAL OptiGrill+ GC712834, 2000 W

10

599,99

5.999,9

NESCAFE Dolce Gusto Genio S Plus Red

25

409,99

10.249,75

TOTAL CAMPANIE:

35

 

16.249,65

 

    1. Valoarea totala a celor 35 (treizecisicinci) premii este de 16.249,65 (saisprezecemiidouasutepatruzecisinoualeisisaizecisicincibani) lei.
    2. Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor desemnati prin tragere la sorti, utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie, in prezenta unui reprezentant al Agentiei, in calitate de reprezentant al Organizatorului, si va fi atestata de catre un notar public sau avocat.
    3. In vederea desemnarii castigatorilor, Rewe prin intermediul Agentiei Supercard va transmite catre Organizator sau Agentie pana la data de 5 martie 2021 seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor care indeplinesc conditiile de participare la tragerea la sorti conform prezentului Regulament Oficial, in vederea realizarii extragerii. Pentru evitarea oricarui dubiu, Rewe prin intermediul Agentiei Supercard va pune la dispozitia Nestle si/sau a Agentiei exclusiv seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor de fidelitate PENNY, fara ca orice date cu caracter personal sa fie comunicate catre Nestle sau catre Agentie. Identificarea castigatorilor in baza seriilor de bon fiscal si card se va face de catre Rewe si/sau de catre Agentia Supercard dintre clientii care si-au exprimat acordul pentru prelucrarea datelor in campanii de acest tip si care si-au furnizat numarul de telefon.
    4. Se vor extrage un numar de 35 (treizecisicinci) potentiali castigatori si cate 2 (doua) rezerve pentru fiecare premiu acordat, ordinea acestora fiind data de cea a extragerii. Extragerea se va efectua in data de 10 martie 2021 dintre toate seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor care indeplinesc conditiile de participare, inregistrate in perioada 03.02.2021- 23.02.2021, ale clientilor care si-au exprimat acordul in formularul de solicitare a cardului de a fi prelucrate datele personale cu acest scop, respectand conditiile de participare prevazute in Regulament.
    5. Premiile din aceasta Campanie nu sunt transmisibille si nu pot fi inlocuite. In mod special, Organizatorul si/sau Partenerul nu sunt responsabili pentru imposibilitatea revendicarii si a utilizarii premiilor. Nu se permite acordarea contravalorii in bani a premiilor.
    6. Premiul acordat in cadrul prezentei Campanii poate fi revendicat si expediat doar pe teritoriul Romaniei.
    7. Daca pe Perioada Campaniei nu se inscrie/nu participa niciun Participant sau Participantul refuza Premiul, atunci premiile Campaniei raman la dispozitia Organizatorului.
    8. Numele castigatorilor premiilor acordate prin tragere la sorti vor fi publicate pe website-urile www.maggi.ro si/sau pe www.penny.ro conform art. 5.3, dupa validarea finala a acestora. Alte date (numerele de telefon/ date conturi utlizator etc) nu vor fi publicate. Organizatorul si/sau Partenerul isi rezerva dreptul de a afisa numele castigatorilor si in timpul procesului de validare, utilizand de fiecare data mentiuni corespunzatoare, spre exemplu, insa fara a se limita la: in curs de prevalidare, in curs de validare, validat etc.
    9. Daca sunt identificate cazuri de fraudare ale Campaniei, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel castigate si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire juridicara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
    10. Daca e cazul, premiile in produse acordate de catre Organizator in cadrul Campaniei beneficiaza de garantie comerciala doar conform conditiilor stabilite de catre comerciantul produselor acordate ca premiu si doar in termenul comunicat de comerciantul produselor, care incepe sa curga de la data achizitiei respectivelor produse de catre Organizator sau de catre subcontractantii ori prepusii sai. Garantia de conformitate a produselor este prevazuta de legislatia incidenta.

 

SECTIUNEA 7. ACORDAREA PREMIILOR SI VALIDAREA CASTIGATORILOR

 

7.1. In vederea desemnarii castigatorilor Rewe prin intermediul Agentiei Supercard va transmite catre Organizator/Agentie pana la data de 05 martie 2021 seriile bonurilor fiscale si ale cardurilor care indeplinesc conditiile de participare la tragerea la sorti conform prezentului Regulament Oficial, in vederea realizarii extragerii.

 

7.2. Tragerea la sorti se va face in data de 10 martie 2021 la punctul de lucru al Agentiei situat in Str. Helesteului, nr. 5, sector 2, Bucuresti. Tragerea la sorti se va efectua de catre o comisie alcatuita dintr-un membru al Organizatorului si /sau a unui membru al Agentiei sau un reprezentant al acesteia si va fi asistata de un avocat sau notar. Extragerea castigatorilor se va face prin intermediul unei aplicatii electronice dezvoltata pentru efectuarea de extrageri aleatorii.

 

Extragerea se va face din baza de date continand toate bonurilor fiscale si ale cardurilor de fidelitate PENNY care indeplinesc conditiile prevazute de prezentul Regulament.

 

7.3. In urma extragerilor vor fi desemnati 35 (treizecisicinci) potentiali castigatori, dupa care se vor extrage si cate 2 (doua) rezerve pentru fiecare castigator, ordinea acestora fiind data de cea a extragerii. La finalizarea extragerilor, Agentia va transmite catre Agentia Supercard o baza de date continand castigatorii si rezervele extrase, acestia urmand a fi identificati de catre Agentia Supercard prin intermediul numarului cardului de fidelitate PENNY.

 

7.4. Potentialii castigatori ai premiilor oferite prin tragere la sorti vor fi anuntati de catre Agentia Supercard prin telefon in maximum 10 zile lucratoare de la data extragerii. Validarea se va face prin confirmarea seriei de card.

 

In cazul in care un castigator nu poate fi contactat telefonic (ca de exemplu, dar fara a se limita la situatiile in care acesta nu raspunde, numarul este nealocat, telefonul este inchis etc.) in termen de 2 zile lucratoare de la primul apel, in zile diferite la intervale orare diferite se va trece la contactarea primei rezerve extrase, in acelasi termen. In situatia in care nici prima rezerva nu poate fi contactata, in termenul prevazut, se trece la cea de a doua. In cazul in care nici cea de a doua rezerva nu poate fi contactata, Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv, acesta ramanand la dispozitia sa.

 

7.5. Prin intermediul Agentiei Supercard, Partenerul anunta castigatorii cu privire la premiul castigat, dar si asupra modului de a intra in posesia premiului, acestia precizand adresa unde doresc sa primeasca premiul. Ulterior centralizarii informatiilor referitoare la destinatia in care castigatorii solicita primirea premiilor, Agentia Supercard va transmite Organizatorului si/sau Agentiei aceste informatii in vederea predarii premiilor catre castigatori. Premiile se vor trimite de catre Agentie la adresele pe care le vor indica castigatorii prin intermediul unei agentii de curierat.

 

7.6.Premiile vor fi inmanate castigatorilor in termen de cel mult 20 zile lucratoare de la data validarii, pe baza cardului PENNY, urmand apoi a se completa si semna un proces verbal de predare primire.

 

7.6. Organizatorul si/sau Partenerul au dreptul de a invalida rezultatele extragerii daca bonurile fiscale sau cardurile de fidelitate PENNY nu indeplinesc toate conditiile de participare mentionate in prezentul Regulament.

 

7.7. Organizatorul si/sau Partenerul vor publica numele si prenumele castigatorilor, precum si premiile atribuite acestora pe website-urile www.maggi.ro/promotii si/sau www.penny.ro.

 

SECTIUNEA 8. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

 

8.1. Organizatorul Campaniei va acorda premiul doar acelui castigator care a luat parte la Campanie, cu respectarea fidela a prevederilor prezentului Regulament Oficial.

8.2. Organizatorul, Rewe si celelalte entitati implicate in Campanie nu isi asuma raspunderea si nu vor putea fi implicate sub nici o forma in disputele referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre castigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora. Din momentul semnarii, de catre Participantul castigator, a procesului verbal de predare-primire a premiului, Organizatorul este eliberat de orice obligatie fata de acesta.

8.3. Organizatorul si/sau Partenerul nu-si asuma raspunderea pentru calitatea sau viciile ascunse ale premiilor acordate in aceasta Campanie, cu exceptia produselor puse pe piata de catre Organizator, pentru care acesta este raspunzator conform legii. Producatorul fiecarui produs sau serviciu oferit ca premiu in cadrul acestei Campanii va remedia orice defect in termenii si conditiile stipulate in certificatele de garantie/conformitate.

8.4. Rewe nu isi asuma raspunderea referitoare la inmanarea premiilor catre Castigatori, calitatea, conformitatea premiilor sau orice prejudicii suferite de catre acestia in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor castigatorilor sau a altor persoane.

8.5. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, prin afisarea actului aditional la Regulament pe site-ul www.maggi.ro/promotii si pe site-ul www.penny.ro.

8.6. Organizatorul si/sau Partenerul nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a premiilor oferite in cadrul acestei Campanii.

8.7. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea respectivului Participant din Campanie. Organizatorul nu-si asuma nicio responsabilitae cu privire la modalitatea de prelucrare a datelor cu caracter personal ale Clientilor Rewe prin intermediul cardurilor de fidelitate PENNY.

8.8 Partenerul isi asuma responsabilitatea pentru termenii de folosire a cardurilor de fidelitate PENNY, pentru functionarea sistemelor de scanare si de inregistrare a achizitiilor, pentru prelucrarea datelor personale aferente cardurilor de fidelitate si transmiterea in mod corect a seriilor cardurilor catre Organizator/Agentie in vederea tragerii la sorti.

 

8.9. Organizatorul, Agentia si Partenerul implicati in Campanie:

    1. nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul predarii premiilor;
    2. sunt exonerati de catre Participanti, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre acestia in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
    3. nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre Participanti unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

 

SECTIUNEA 9. TAXE SI IMPOZITE

 

    1. Cu privire la premiile acordate, Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice obligatii de natura fiscala sau de alta natura in legatura cu premiile castigate sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor, cu exceptia acelora care trebuie retinute la sursa conform prevederilor legale in vigoare, daca acestea vor fi datorate.

9.2.Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in Campanie, a consultarii Regulamentului Oficial, cheltuieli postale, cheltuielile cu achizitia produselor participante etc.).

 

SECTIUNEA 10. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

10.1. Aspectele care tin de prelucrarea datelor personale ale participantilor la Campanie sunt prevazute in Anexa 1 a acestui Regulament.

SECTIUNEA 11. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

 

    1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazuri temeinic justificate, precum in caz de forta majora definit conform Sectiunii 13, sau al imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie.
    2. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica, prin aceeasi modalitati in care a fost facut public si prezentul Regulament Oficial.

 

SECTIUNEA 12. SESIZARI SI LITIGII

    1. In vederea solutionarii sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot adresa Organizatorului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la inchiderea Campaniei, o solicitare telefonica, la numarul de infoline 0800.863.785 (linie telefonica gratuita) sau o cerere scrisa prin e-mail la adresa de e-mail contact@ro.nestle.com sau prin posta la adresa sediului social mentionat la punctul 1.1., cu indicarea numelui Campaniei.
    2. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

 

SECTIUNEA 13. FORTA MAJORA

 

    1. In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
    2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
    3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
  1. pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
  2. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
  3. tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  4. orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.

 

Prezentul Regulament Oficial, impreuna cu Anexele sale, a fost redactat de catre Agentie in numele Organizatorului cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, modif., fiind autentificat de un notar public.

 

Editat și autentificat la Societatea Profesională Notarială „OPREA ALEXANDRA RODICA ȘI TONEA LAURA-ANDREEA” într-un singur exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 3 (trei) duplicare, din care 1 (un) exemplar rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (două) exemplare s-au eliberat părții.

Organizator NESTLÉ ROMANIA S.R.L.

prin Agentia Grup Sapte S.A.

prin imputernicit:

ANEXA 1

Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

1. Prin simpla participare la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial si inteleg ca in acest scop datele lor personale vor fi prelucrate de Organizator si Partener, inclusiv prin intermediul Agentiei imputernicite pentru desfasurarea Campaniei, in vederea organizarii Campaniei, deliberarii, validarii, anuntarii castigatorilor, atribuirii premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, respectiv de arhivare ale Organizatorului si Agentiei in conformitate cu:

• Nota de informare Nestle privind prelucrarea datelor cu caracter personal care se gaseste pe website-ul Organizatorului la link-ul: https://www.nestle.ro/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal; https://www.nestle.ro/info/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal.

• pentru Rewe: in regulamentul ce reglementeaza emiterea si utilizarea cardului de fidelitate, disponibil pe pagina de website https://www.penny.ro/penny-card.

 

2. Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, au urmatoarele drepturi, conform legii aplicabile in domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in special conform Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016, aplicabil de la 25 mai 2018 (in continuare “RGPD”), respectiv:

• dreptul la informare - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine informatii cu privire la identitatea operatorului, a scopului in care se face prelucrarea datelor, precum si orice alte informatii suplimentare impuse de lege;

• dreptul de acces la date - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a obtine de la Organizator, la cerere si in conditiile prevazute de lege, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre operatorul de date cu caracter personal, precum si detalii privind activitatile de prelucrare;

• dreptul la rectificare - dreptul de a obtine rectificarea datelor inexacte, precum si completarea datelor incomplete;

• dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”);

• dreptul de opozitie - potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare;

• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate – potrivit caruia persoana vizata are dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activități de prelucrare automate

• dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere competente- potrivit caruia persoana vizata se poate adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere a protectiei datelor pentru apararea oricaror drepturi garantate de RGPD, cu modificarile si completarile ulterioare;

• dreptul la restrictionarea prelucrarii in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege;

• dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal intr-o modalitate structurata, folosita in mod obisnuit si intr-un format usor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre Organizator catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite condițiile prevazute de lege;

• dreptul de a isi retrage consimtamantul atunci cand exista o prelucrare care se bazeaza pe acesta.

 

3. Doar in masura in care participantul a consimtit la primirea de la Organizator si/sau Partener, in viitor, a informatiilor privind produsele si initiativele Organizatorului sau membrilor grupului Organizatorului, exprimandu-si acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru activitati de tip marketing direct, aceste date vor fi prelucrate de Organizator si/sau Partener pana la exercitarea dreptului de opozitie de catre acestia sau la retragerea acordului exprimat anterior. Retragerea consimtamantului conform prezentului paragraf va produce efecte pentru viitor.

 

4. Datele cu caracter personal ale participantilor sunt prelucrate in temeiul relatiei contractuale ce este stabilita prin acceptarea Regulamentului Campaniei, in scopul desfasurarii Campaniei, validarii, atribuirii premiilor, anuntarii publice a castigatorilor. De asemenea, datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei sunt prelucrate si in scopul respectarii prevederilor legislatiei financiar-contabile si fiscale, precum si de arhivare.

 

5. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii promotionale vor putea fi dezvaluite de Organizator catre partenerii contractuali ai acestuia (acestea urmand sa fie utilizate strict in limitele si conform instructiunilor stabilite de Organizator), companiilor din acelasi grup cu Organizatorul, autoritatilor competente in cazurile in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare, precum si publicului (in cazul castigatorilor). Organizatorul poate transfera datele cu caracter personal in alte state din cadrul Uniunii Europene (de ex., altor companii din acelasi grup).

Nici Organizatorul si nici Partenerul nu vor transfera datele dumneavoastra in afara Uniunii Europene sau in afara Spatiului Economic European.

 

 

 

6. Prin comunicarea datelor personale in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, participantii la campanie inteleg ca datele lor personale vor intra in baza de date a Organizatorului, in scopul derularii Campaniei, pentru validarea si atribuirea premiilor acordate in cadrul Campaniei, dar si pentru indeplinirea obligatiilor impuse de lege Organizatorului.

 

7. Datele cu caracter personal ale participantilor sunt prelucrate de:

- Rewe si/sau Agentia Supercard, in calitate de operator de date cu caracter personal conform politicilor proprii privind cardurile de fidelitate pentru clienti PENNY, care sunt disponibile pe website, precum si a regulamentului ce reglementeaza emiterea si utilizarea cardului de fidelitate, disponibil pe www.penny.ro.

- Organizator si/sau Agentie, doar cu privire la datele castigatorilor si rezervelor (daca e cazul invalidarii castigatorilor) in scopul acordarii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale; Datele cu caracter personal colectate vor fi stocate atat pe durata desfasurarii Campaniei, cat si ulterior incheierii acesteia pe perioada necesara pastrarii datelor conform prevederilor legale in vigoare in materie financiar-contabila si fiscala, precum si in materia arhivarii.

 

8. Pentru exercitarea drepturilor prevazute de RGPD, Participantii vor trimite solicitarile:

- catre Rewe, la adresa de corespondenta: com. Stefanestii de Jos, sat Stefanestii de Jos, Str. Busteni, nr. 7, jud. Ilfov, Romania sau la adresa de e-mail protectiadatelor@penny.ro

- Organizatorului, la adresa din Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, sc A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339 sau la adresa de e-mail dataprotection@ro.nestle.com sau

- Agentiei, la adresa din Strada Heleșteului, nr 5, sector 2, Bucuresti sau la e-mail office@g7.com.ro

Datele cu caracter personal ale participantilor sunt prelucrate de Organizator in calitate de operator de date. Datele cu caracter personal colectate vor fi stocate atat pe durata desfasurarii Campaniei, cat si ulterior incheierii acesteia pe perioada necesara pastrarii datelor conform prevederilor legale in vigoare in materie financiar-contabila si fiscala, precum si in materia arhivarii.

 

9.Dupa solutionarea eventualelor cereri, reclamatii, in masura in care acestea sunt intemeiate, datele personale colectate vor fi distruse si nu vor fi procesate in niciun mod, cu exceptia cazului in care prelucrarea este impusa de obligatiile legale ce revin Organizatorului sau atunci cand exista un interes legitim.

 

10. Datele cu caracter personal prelucrate sunt:

 

Categoria de persoane vizate

Operatorul

Date cu caracter personal

Scop

Participant

Partenerul/Agentia Supercard

Date aferente cardului de fidelitate PENNY: nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate

Inscriere in campanie

 

Extragerea potentialilor castigatori

Organizatorul/Agentia

Seria cardului de fidelitate PENNY si numarul de bon fiscal

Potential Castigator

Partenerul/Agentia Supercard

Nume, prenume, numar de telefon, seria cardului de fidelitate, adresa de livrare a premiului comunicata de fiecare castigator in parte

Revendicare telefonica si validare

Castigator

Partenerul/Agentia Supercard si Organizatorul/Agentia in calitate de operatori asociati

Nume, prenume, numar de telefon mobil, adresa de livrare a premiului comunicata de fiecare castigator in Parte

 

Validare finala

 

 

 

 

 

Acordare si expediere premii

Organizatorul/Agentia

Semnatura de pe documentul de transport AWB/Proces Verbal de predare primire.

 

Rewe nu va stoca sau solicita copii dupa cartea de identitate/ buletin. În vederea confirmarii identitatii castigatorului, acesta are obligatia confirme datele de pe cardul de fidelitate PENNY in momentul contactarii telefonice.Orice alte date cu exceptia celor mentionate ca sunt prelucrate in relatie de operatori asociati de date cu caracter personal vor fi anonimizate de catre Rewe inainte de a fi comunicate catre Organizator.

 

11. Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala. Participantii la aceasta promotie declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament, pe care le-au citit si le-au inteles integral.

 

12. Pentru acuratetea informatiilor si ulterioare verificari, toate convorbirile telefonice si/sau comunicarea prin email ce se vor derula intre Agentie si Participanti sau Organizator si Participanti, pot fi inregistrate.

 

13. In situatia in care unul sau mai multi Participanti isi vor exprima dezacordul cu privire la inregistrarea convorbirilor telefonice, acestia vor primi un numar de fax sau adresa de e-mail, prin intermediul carora pot comunica in forma scrisa. La randul lor, acestia au obligatia de a pune la dispozitia Organizatorului un numar de fax sau o adresa de e-mail unde pot primi corespondenta, in caz contrar situatia adusa la cunostinta Organizatorului nu va putea fi rezolvata iar acesta isi declina competenta.

 

14. Revendicarea premiilor Campaniei, nu implica obligativitatea Participantilor de a-si exprima acordul pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct. In masura in care Participantul ar consimti la primirea de la Organizator, in viitor, a informatiilor privind produsele si initiativele Organizatorului sau membrilor grupului Organizatorului, exprimandu-si acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru comunicari ulterioare de marketing, aceste date vor fi prelucrate de Organizator pana la exercitarea dreptului de opozitie de catre acestia sau la retragerea acordului exprimat anterior. Retragerea consimtamantului conform prezentului paragraf va produce efecte pentru viitor.

15. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament participantii la campanie inteleg ca datele lor personale vor intra in baza de date a Organizatorului, in scopul derularii Campaniei, pentru validarea si atribuirea premiilor acordate in cadrul Campaniei, dar si pentru indeplinirea obligatiilor impuse de lege Organizatorului.

16. Organizatorul, Agentia precum si Partenerul iau toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru perioada necesara pentru scopurile stabilite in prezentul Regulament. Pentru indeplinirea de catre Organizator si/sau de catre Agentie, a obligatiilor legale, juridice si fiscale, datele de inregistrare ale Participantilor vor fi colectate si retinute, dupa cum urmeaza: a) Datele castigatorilor premiilor, indiferent de valoarea premiului, vor fi prelucrate si/sau pastrate de Organizator si/sau Agentie pe durata si dupa incetarea campaniei, pe o durata de minim 3 ani si 6 luni si pana la 6 ani; b) Datele Participantilor necastigatori vor fi prelucrate si/sau pastrate de catre Organizator si/sau Agentie pe durata campaniei si pe o durata de 90 de zile calendaristice de la sfarsitul perioadei campaniei. La expirarea termenului de 90 de zile anterior mentionat, Organizatorul si Agentia vor sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Daca termenul de 90 de zile calendaristice se implineste intr-o zi nelucratoare, acesta se va implini in prima zi lucratoare ulterioara acestuia.

17. DREPTUL DE A DEPUNE O PLANGERE

Daca aveti o nemultumire cu privire la modul in care prelucram datele dumneavoastra, am prefera sa ne contactati pe noi direct pentru a va putea solutiona problema. Cu toate acestea, puteti contacta Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal prin website-ul lor (www.dataprotection.ro), sau le puteti scrie la:

Nume: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Adresa: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania

Telefon: +40.318.059.211 / +40.318.059.212; Fax: +40.318.059.602

Email: anspdcp@dataprotection.ro

 

18. Modificarea acestei note de informare privind prelucrarea datelor personale

Organizatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, daca descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata cu 24 de ore in prealabil pe site-urile Organizatorului si/sau al Partenerului, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.